У середині 80-х більшість суперкарів були про одне: гучний двигун, задній привід, шалений характер. Ferrari F40(рис. 1), Lamborghini Countach(рис. 2), навіть Lotus Esprit Turbo(рис. 3) – усі вони вимагали від водія майстерності та відваги.
Але Porsche вирішила зіграти в іншу гру. Взяла технології з автоспорту, додала електроніку, якої тоді ще ніхто не бачив, і створила машину, яка виглядала так, ніби прибула з 2000-х. Це був Porsche 959(рис. 4).
🔧 Чому він був особливим?
• Повний привід із “розумним” розподілом моменту (у 1986 році це здавалося магією).
• Двотурбовий опозитник із 450 к.с. і вибуховою динамікою.
• Адаптивна підвіска та електронні системи, про які конкуренти навіть не мріяли.
• Максималка понад 317 км/год – у 80-х це звучало фантастично.
🏁 Дорога і Dakar
Porsche не зупинилися на асфальті. 959 поїхав у ралі-рейд “Париж–Дакар” і виграв його! Уяви: суперкар, створений для шосе, стає чемпіоном серед пісків і пустелі. Це зробило його справжньою іконою універсальності.
💡 Спадщина
Porsche 959 не був масовим авто – випустили лише близько 300 штук. Але він навчив світ: суперкар може бути не тільки диким, а й розумним. Усі сучасні “заряджені” Porsche, навіть 911 Turbo S, мають у своєму ДНК шматочок 959.
×
×
Що таке верифікація?
Верифікація доступна лише для медійних особистостей, які підтвердили свою особу адміністрації сайту.