На початку 80-х Porsche знову захотів довести, що в автоспорті немає рівних німецькій інженерії. Так у 1982 році з’явився Porsche 956(рис. 1) — болід, створений спеціально для нових правил Group C.
Результат? Абсолютна домінація. Машина настільки швидко та стабільно перемагала, що змінила саме уявлення про витривалі перегони.
⸻
🚀 Технічні характеристики
• Двигун: 2.65-літровий опозитний 6-циліндровий з турбіною;(рис. 2)
• Потужність: близько 620 к.с.;
• Вага: лише 850 кг;
• КПП: 5-ступенева механіка;
• Максимальна швидкість: понад 350 км/год на прямій Ле-Ману.
⸻
🧠 Інженерія майбутнього
Porsche 956 став першим гоночним автомобілем марки з монококовим шасі з алюмінієвих панелей — справжній прорив для Porsche.
Аеродинаміка була настільки ефективною, що 956 буквально «присмоктувався» до траси завдяки ефекту ґраунд-ефекту.
Це була машина-епоха — настільки добре збалансована, що навіть через роки інженери називали її “еталоном стабільності на високій швидкості”.
⸻
🏆 Рекорди та перемоги
• Дебютний сезон 1982: перемога в Ле-Мані, чемпіонат світу серед конструкторів і пілотів.
• Ле-Ман (1982–1985): чотири поспіль перемоги!
• Пілоти: легенди — Дерек Белл, Джекі Ікс, Стефан Беллоф, Ганс-Йоахім Штук.
• Рекорд Нюрбургрінга: у 1983 році Стефан Беллоф встановив рекорд Північної петлі — 6:11.13, який тримався понад 35 років!
⸻
🔧 Наступник – Porsche 962(рис. 3)
У 1985 році правила змінилися, і Porsche створив оновлену версію — 962, з довшою колісною базою та більшими вимогами безпеки.
Проте саме 956 залишився тією машиною, що визначила цілу епоху Group C.
×
×
Що таке верифікація?
Верифікація доступна лише для медійних особистостей, які підтвердили свою особу адміністрації сайту.